Pri promjeni lokacije privremenog / stalnog mjesta boravka fizičkih lica kao i lokacije poslovanja ili arhivskih dokumenata pravnih lica (firmi), postoji potreba za uslugom transporta selidbenih stvari.
Organizacija selidbe podrazumijeva osim transporta i sve prateće aktivnosti kao što su:
- Obezbjeđenje adekvatnog vozila prema vrsti i količini stvari, prema lokaciji gdje se stvari nalaze i lokaciji gdje je potrebno da se stvari presele;
- Obezbjeđivanje adekvatne ambalaže za stvari koje su predmet selidbe;
- Adekvatno pakovanje i zaštita osjetljivih ličnih dragocjenosti kako ne bi došlo do oštećenja;
- Manipulacija selidbenim stvarima (utovar-istovar);
- Raspored i učvršćivanje stvari na vozilu;
- Priprema cjelokupne neophodne dokumentcije za carinske procedure ukoliko se radi o selidbi iz jedne države u drugu;
Svi prethodno navedeni procesi zahtijevaju optimalnu plansku pripremu i organizaciju kako bi se ispoštovali svi definisani vremenski termini selidbe. Pri realizaciji selidbe sva roba je osigurana u transportu.